Klachtenprocedure


In het geval van een klacht kunt u deze per e-mail (info@pcscore.nl) of  telefonisch doorgeven tel.: 0317-350095 (keuze 2).
Wij zullen er alles aan doen om de klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Het adres is:
Dorpsstraat 6a
6871 AL Renkum

Wij streven ernaar uw e-mail op werkdagen binnen 48 uur te beantwoorden. (Uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de klacht, krijgt u van ons een inhoudelijke reactie.)

Indien u PC-Score niet of onvoldoende in staat acht uw klacht op te lossen dan kunt u zich wenden tot de geschillencommissie Thuiswinkel en de klacht daar indienen. Dit kan via de website.

Wordt een klacht niet naar de tevredenheid van de consument opgelost dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.

Ook kunt u zich in het geval van een klacht of geschil wenden tot het Europese online geschillenplatform (ODR). Dit kunt u doen door naar de website van ODR te gaan.

Scroll naar boven