Klik hier voor de Corona Update

Het product is succesvol aan uw winkelwagen toegevoegd

Aantal
Totaal

Er zijn 0 artikelen in uw winkelwagen. Er is 1 artikel in uw winkelwagen.

Totaal producten (incl. btw)
Totaal verzendkosten (incl. btw) Gratis verzending!
Totaal (incl. btw)
Ga door met winkelen Doorgaan naar betalen

PC-Safe
Voor zowel zelfstandigen zonder personeel als bedrijven met personeel bieden we professionele
IT-support aan. Naast beveiliging, onderhoud en hulp op afstand kunnen we je helpen met het beheer van je zakelijke e-mail, domein en netwerkapparatuur.
Voor bedrijven met personeel vullen we dit onder andere aan met het inrichten van een netwerkomgeving die berekend is op meerdere gebruikers.

PC-Safe Werkplek
Je organisatie maakt gebruik van één of meerdere werkplekken. Onder een werkplek verstaan wij een computer, laptop of tablet. Je wilt er zeker van zijn dat deze apparatuur altijd betrouwbaar is en dat storingen zoveel mogelijk worden voorkomen. Daarom voorzien wij alle werkplekken van onder andere een antivirusprogramma, updatesoftware en software waarmee we hulp op afstand kunnen bieden.

Antivirus
PC-Safe ZZP en PC-Safe MKB worden voor alle overeengekomen werkplekken en servers standaard geleverd met krachtige en doeltreffende beveiligingssoftware. Hiermee wordt je systeem beschermd tegen virussen en andere vervuiling zonder dat je allerlei overbodige meldingen krijgt. Wij zorgen dat het programma is bijgewerkt met de meest recente updates.

Installatie door PC-Score
Zodra een computer, laptop of tablet wordt ingezet als werkplek installeren wij de PC-Safe software. In de meeste gevallen gebeurt dit op afstand waardoor je zelfs de deur niet uit hoeft.

Updatesoftware
Storingen worden vaak veroorzaakt door het niet of onvolledig installeren van updates.
De geavanceerde software van PC-Safe controleert en installeert alle updates die essentieel zijn voor je systeem. Dit zijn alle Windows-updates maar ook updates van programma’s die niet automatisch worden bijgewerkt, zoals Adobe, Google Chrome, Firefox, Office, Microsoft 365, Java etc.

We voeren onderhoud aan je server(s) uit op een afgesproken tijdstip op werkdagen van 8:30 tot 17:00 uur of op een daarvoor aangewezen avond. Na het uitvoeren van updates zal een server opnieuw opgestart moeten worden.

Monitoring en melding van storingen
Bedreigingen, virusmeldingen en meldingen van te weinig schijfruimte, worden door ons beoordeeld. Als het nodig is, nemen wij telefonisch contact met je op en bieden support d.m.v. hulp op afstand.




Hulp op afstand
Bij een telefonische hulpvraag kan een helpdeskmedewerker de besturing van je werkplek of server tijdelijk overnemen om support te bieden*. Voor werkplekken is dit uitsluitend mogelijk met je toestemming. Voorbeelden hiervan zijn: hulp met je back-up, wachtwoorden, installeren en beheren van Microsoft 365, instellen van je printer of het aanpassen van je netwerk.


* Let op: de meeste softwareproblemen en storingen kunnen we d.m.v. hulp op afstand oplossen. Als het probleem niet op afstand te verhelpen is, kunnen wij op locatie komen of kun je terecht bij onze technische dienst. De tarieven hiervoor vind je verderop in onze fair use policy.


Voorbeelden hulp op afstand
Hieronder geven wij je een aantal voorbeelden waarbij wij hulp op afstand kunnen bieden:

Instellen van je back-up (werkplek)
Als bedrijf wil je niet dat je data verloren gaat door bijvoorbeeld een defect, diefstal, gijzelsoftware of doordat je zelf per ongeluk iets hebt verwijderd. Om dit te voorkomen, raden wij aan om tenminste 1 back-up in te stellen. PC-Score biedt hiervoor diverse mogelijkheden zoals bijvoorbeeld Onedrive. Dit is een onderdeel van Microsoft 365 Business waarbij je standaard 1 TB cloudopslag per gebruiker krijgt. Dat is voor de gemiddelde gebruiker ruim voldoende om alle data in op te slaan.

Wachtwoorden
Voor de meeste digitale diensten heb je een gebruikersnaam en wachtwoord nodig om in te loggen. Het aantal wachtwoorden kan in de loop van de tijd flink toenemen. Wij adviseren daarom het gebruik van een digitale wachtwoordkluis. Voor jouw persoonlijke accounts die door PC-Score zijn aangemaakt slaan wij geen wachtwoorden op. Wel bieden wij de mogelijkheid een wachtwoord te resetten indien je het bent vergeten. Tevens helpen wij graag met aanvullende inlog opties zoals het instellen van een 2-factor authenticatie.

Installeren en beheren van je Microsoft 365 Business
Het gebruik van een eigen printer is voor de meeste thuisgebruikers vanzelfsprekend. Toch merken we dat veel mensen moeite hebben om het apparaat zelf te installeren. Ook hierbij kunnen we op afstand assisteren door de juiste software te downloaden, te installeren en de instellingen te controleren. Bij storingen helpen we graag mee om het probleem op te sporen en zo mogelijk te verhelpen.

Instellen van je printer
Het gebruik van een printer binnen je bedrijf is vanzelfsprekend. Toch merken wij dat de installatie vaak wat lastiger is. Wij kunnen op afstand helpen bij het downloaden en installeren van de juiste software en het controleren van de juiste instellingen. Ook bij eventuele storingen helpen we graag mee om het probleem op te sporen en zo mogelijk te verhelpen.


Aanpassen netwerkomgeving (netwerkbeheer)
Binnen een bedrijfsomgeving wil je dat zaken goed geregeld zijn. Door het toepassen van ‘slimme’ netwerkapparatuur zoals switches, access points en firewalls kunnen wij op afstand je netwerk monitoren en beheren. Indien nodig kunnen wij aanpassingen doorvoeren aan onderdelen in je netwerk zoals bijvoorbeeld VLAN of port forwarding.


Ticket systeem
PC-Score werkt met een ticketsysteem. Hierin worden je storingsmeldingen en hulpvragen opgeslagen en door ons team van experts beoordeeld en behandeld. Doordat meerdere medewerkers zich met het probleem kunnen bezighouden, is een oplossing vaak sneller gevonden en kun je bij vragen terecht bij diverse experts.




Jaarlijkse evaluatie
MKB-bedrijven kunnen indien ze dit wensen een jaarlijks evaluatiegesprek inplannen via onze website. Wij evalueren de werking, bespreken de wensen en controleren het netwerk.

Netwerkbeheer
Door gebruik te maken van ‘slimme’ netwerkapparatuur beheren wij je complete bedrijfsnetwerk en voeren we periodiek updates uit. Wij monitoren je netwerk dagelijks op werking, capaciteit en veiligheidsrisico’s. Op deze manier kunnen we tijdig problemen signaleren en beperken we de uitval of vertraging van je netwerk in een vroeg stadium. Ook het onderhoud van een NAS, netwerkprinter of een modem behoort tot onze taken. Om al je belangrijke ICT-gegevens te kunnen beheren, is documentatie een standaard onderdeel van netwerkbeheer. Denk daarbij aan wachtwoorden van je netwerkapparatuur, internetgegevens en diverse specifieke gegevens die voor jou van belang zijn.

Serverbeheer
Bij serverbeheer installeren we updates en monitoren we de werking voor een optimale functionaliteit. We kunnen nieuwe gebruikers aanmaken en functies die door de server worden beheerd aanpassen.

We voorzien alle servers van speciale security software (EDR) waarmee voortdurend wordt gecontroleerd op zwakke punten. Hierdoor wordt de kans op mogelijke hacks, gijzelsoftware en virusbesmettingen geminimaliseerd. Als er toch een besmetting plaatsvindt dan kunnen we met EDR een zogenaamde rollback uitvoeren. Hierbij wordt het systeem teruggezet naar een eerder gemaakt herstelpunt.

Aanvullende ondersteuning
Onze support is gericht op het verhelpen van storingen. Als blijkt dat de werkplek in orde is, maar dat je zelf moeite hebt met de bediening, kunnen we in overleg aanvullende ondersteuning aanbieden tegen een concurrerend tarief. Voor € 18,75 excl. BTW per kwartier kunnen we dan dieper op de inhoud ingaan d.m.v. uitleg en persoonlijke assistentie.


Tarieven

Per uur € 75,00 excl. BTW
Starttarief voor werkzaamheden op locatie € 18,75 excl. BTW


Tarieven buiten kantoortijden

Per uur € 85,00 excl. BTW
Starttarief voor werkzaamheden op locatie € 50,00 excl. BTW

Wij berekenen geen voorrijkosten binnen de gemeente Renkum.
Buiten de gemeente Renkum geldt een tarief van € 1,00 per gereden km heen en terug.

In combinatie met een PC-Safe abonnement ontvang je 10% korting op de arbeidskosten. (m.u.v. aanvullende ondersteuning, starttarief voor werkzaamheden op locatie en tarieven buiten kantoortijden).


Voor zakelijke ondersteuning kun je terecht bij onze helpdesk. Deze kun je op werkdagen van 8:30 tot 17:00 uur rechtstreeks bereiken via 088-118 75 72. Vanuit het buitenland kun je bellen met nummer
+31 317-35 00 95 (keuze 5). Je kunt altijd een e-mail sturen naar support@pcscore.nl.

Download hier de PC-Safe folder:

Is PC-Safe ook beschikbaar voor thuis?
Voor thuis bieden we Twee versies aan: PC-Safe Silver en PC-Safe Gold. Lees hier meer informatie over PC-Safe Silver en Gold.