Klik hier voor de Corona Update
PC-Score Renkum BV garandeert dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van welke gebreken ook. Is dit niet het geval dan zijn de volgende garantiebepalingen van toepassing:
DIRECTE FABRIKANTEN SERVICE
Indien gewenst kan PC-Score ook assisteren bij fabrikanten service. U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice.
Acer (alle producten)
Bij problemen of defecten binnen 8 dagen na factuurdatum dient u contact op te nemen met PC-Score. Buiten de 8 dagen dient u contact op te nemen met Acer. Acer hanteert in de meeste gevallen een ophaalservice.
Telefoonnummer 0900-2020767 ( 0,80 € per gesprek )
Asus (notebooks, EEE series en monitoren)
Bij problemen of defecten binnen 8 dagen na factuurdatum dient u contact op te nemen met PC-Score. Buiten de 8 dagen dient u contact op te nemen met Asus. Asus hanteert in de meeste gevallen een ophaalservice.
Telefoonnummer: 0591-570290
Website: Aanmelden van een reparatie
Brother (alle producten)
Bij problemen of defecten binnen de 30 dagen na factuurdatum dient u contact op te nemen met PC-Score. Buiten de 30 dagen dient u contact op te nemen met HP. HP hanteert in de meeste gevallen een ophaalservice.
Telefoonnummer 020-5451230 (ma. t/m vr. 08:30 - 17:30)
Canon
Bij problemen of defecten binnen 8 dagen na factuurdatum dient u contact op te nemen met PC-Score. Buiten de 8 dagen dient u te contact op te nemen met Canon.
Telefoonnummer: 0164-244222
HP (alle producten)
Bij problemen of defecten binnen de 30 dagen na factuurdatum dient u contact op te nemen met PC-Score. Buiten de 30 dagen dient u contact op te nemen met HP. HP hanteert in de meeste gevallen een ophaalservice.
Telefoonnummer: 020 721 9041
Iiyama
Bij problemen of defecten binnen de 8 dagen na aanschaf verloopt de garantie via PC-Score. Na de 8 werkdagen na aanschafdatum verloopt de garantie via Iiyama.
Telefoonnummer: 0900-6664867
LG (monitoren)
Bij problemen of defecten binnen 10 dagen na factuurdatum dient u contact op te nemen met PC-Score. Buiten de 10 dagen dient u contact op te nemen met LG. LG hanteert een ophaalservice.
Telefoonnummer: 0900-5435454
Logitech
Bij problemen of defecten dient u contact op te nemen met PC-Score.
Samsung (monitoren, notebooks en printers)
Bij problemen of defecten binnen 8 dagen na factuurdatum dient u contact op te nemen met PC-Score. Buiten de 8 dagen dient u contact op te nemen met Samsung. Samsung hanteert in de meeste gevallen een ophaalservice.
Telefoonnummer: 0900-2020088
Western Digital
Bij problemen of defecten kunt u contact contact opnemen met Western Digital:
Garantie controle: Klik hier om de garantie te controlen
Directe omruiling: Klik hier om uw product aan te melden
Standaard omruiling: Klik hier om uw product aan te melden
Reparatie status: Klik hier om de reparatiestatus te controleren
De aangeboden extra garanties doen niets af aan de wettelijke garantie! (Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.)
Uiteraard kunt u uw product ook bij PC-Score aanleveren (of opsturen) zodat wij de garantie voor u kunnen afhandelen. Wij verzoeken u in dat geval om eerst telefonisch contact met ons op te nemen via 0317-350095#2